buss?

handikappad tjej här jao!
det varken lätt att äta eller prata när tungan är dubbelt så stor kan jag lova..
bokstäverna L & S låter verkligen som jag har tappat talförmågan! ändå kan jag inte låta bli, haha men that's me :)

ssegt i skolan med hälsopedagogik.. vi gör alltid samma saker; någon form av redovisningar, film, fritt arbete. guuuuuuuuuuud vad tråkigt!!!! ;@  / tjej med humör♥
.. sedan på bussen hem kommer det en tjej från blekingetrafiken med ett papper angåede de resandes åsikter.
jag är ganska negativ här.
tycker faktist inte att det är mycket med den där jäklar bussen som funkar!
det är sunkigt, för mycket folk till för lite platser, (vissa)otrevliga chaffisar, förseningar och sen dessa jävlar rivstarter, som gör att man nästan rammlar o slår halvt ihjäl sig!
ush.. det finns väl bra saker oxå, men i allmänhet..
 jag gillar inte att åka buss!


♥ ♥ - så.. här fick det bli lite kärlek oxå, bland allt detta "hat" (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0