dålig update, förlåt mig !

åh jag har faktist knappt haft en ledig sekund sedan jag skrev här sist, det förklara ju den dåliga uppdateringen, sorry!

men såhär har min helg sett ut iallafall♥ 
fredag; ut på kvällen med jessica, träffa massa folk, helt okej ändå:) hem tidigt.
lördag; till mormor och hjälpa henne lite, snäll är jag. och hon som ger mig betalt heh. sedan hämta upp annis direkt och hem till mig, dampelidamp, fix & sen ut med henne o robin för att träffa de andra, helt plötsligt blev det tvära kast, och fest. mh finns det nått bättre än att festa som imupls ide eller? nej! jävlar strul med drickan, fixa oss ännu mer och sedan hem till dennis och festa, jätte kul faktist! längesen vi festade med dom, så det var riktigt kul ändå:)
söndag; farsdag, grattis papi!♥
och resten av dagen/kvällen har spenedrats & kommer spenderas med läxböcker framför nyllet. åh jag gillar verkligen inte söndagar.. och defenitivt inte prov på måndagar!

pusselipuss sweeties


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0