det kanske ni inte visste(:

10 stycken sanningar om mig!

1 jag har ibland nästan onormala humörssvängningar, ganska jobbigt.
2 jag har haft ätstörningar, därav min (enligt mig väldigt för smala kropp
3 stora frågan! jag är inte som jag utgav mig att vara på bloggen innan ;)
4 jag är fruktansvärt rädd för hajar, pga. att jag såg hajen filmerna vid för tidig ålder..
innan kunde jag inte ens slappna av i badkaret, ush!
5 jag blir brun på bara en timme i solen typ.
6 jag har skickat in åsikter om sveriges dåliga brottsbestraffning & skämtsidor om engla mm..
gillar att vara delaktig i debatter vetniiii, höh.
7 jag har hypokondri, vilket innebär att jag tror på fullaste allvar att jag har alla sjukdommar jag hör talas om, haha!
8 jag sjöng jätte mycket innan. jag kan fortfarande, men innan åkte jag sverige runt och tävlade, väldigt roligt! därför känner jag också vissa som medverkat i idol :)
9 jag har alla mina mor&far föräldrar kvar i livet, samt en gammlafarmor som blev hundra år.
10 och till sist.. när jag va liten ville jag bli ica-kassörska -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0