hemma kväll

skulle ut idag egentligen, men mina föräldrar tvingade mig plugga istället, gaah (n.
dock rätt skönt när man väl är hemma.
har gjort svenskan och hunnit planera lite till mitt rum som vi ska göra om IGEN haha, kan hålla med mamma om att jag aldrig blir nöjd. men åhh, vad jag ska städa och hålla det snyggt bara vi gör det som jag vill ha det! det var det som fick dom på fall denna gången med, hm tror ni det håller? blir interessant hih (:
nått sånnt här;
ska slänga ut mitt hörnskrivbord och min onödigt stora tvbänk. och så ska jag ha allt i ek, så snyggt är det! sen ny bäddsoffa, platt-tv, tvbord och sen en till stol till sminkbordet är nödvänligt med tanke på att jag typ aldrig fixar mig själv. en ny dubbelsäng blir det också längre fram, very nice!
ska även försöka fixa så man kan göra tavlor av fotografier:D

det kommer bli super!  later♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0