namen gud, sverige?

precis kommit hem från vip öppet på jc, skit tråkigt. jc har inte alls mycket längre! håll med?

påväg hem stannade vi på citygross, vilket kanske inte låter så fantastic, men..
jag skulle köpa energi dricka och när jag ska betala ber hon mig visa leg!?!?
jag hade ju såklart inget på mig eftersom jag bara skulle in i en matvarubutik, så försökte med att "jag är ju sjutton" och koppla på sötaste smilet. men nejnej det gick hon inte med på!? seriös..? vafan ska man komma på sånna YTTERST töntiga saker för? x) 
vad kan hända egentligen?, fattar ju att tjocka ungar som lever av pizza o dataspel inte mår så bra av för mycket sånnt där, men jag? och andra normala männsikor?
snälla sverige, det börjar bli lite sådär små skämmigt nu.. blir man inte tagen av polisen för att man spottar på marken så blir man stoppad i mataffären när man köper läsk med lite extra koffein?
hon i kassan blev iallafall rejält dumförklarad när min mamma sedan kom och betalade drickan.
kan man säga att hon langade då? hahah.

så slutsatsen av detta blir
15 år - byxmyndig och energidrycks myndig, (y.


uhhh, i feel bad!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0