shopping sugen tjej!

eftersom jag blev hela sjutton år igår, och önskade mig pengar är det kanske inte så konstigt att jag är SJUKT SHOPPINGSUGEN ?:)

har nyss suttit och kollat in alla hemsidor jag lagrat i huvudet, och kollat ut lite saker..
dock vet jag att jag sällan köper exakt vad jag tittat ut, men ungefär är ju bra & veta.

här är lite saker, inte exakta men lite förslag typ.. :)
uggs, hårförlängning, koftor, några slags lacktights, pälsvantar, väska, adidas tröja, fest kläder, hög klackar, smink, osv.
det är en hel del som ni ser.. och jag är inte särskillt bra på att hålla i pengar! kanske borde börja köra med en låst spargris igen..? haha

malmö om någon vecka med min babe, då blir det verkligen shopping,
med stora bokstäver

Kommentarer
Postat av: ännää

malmö här kommer viiiii =D <3

2009-11-07 @ 12:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0