skvaller ..

ni som såg debatt härom dagen already know this..
katrin zytomierska väntar ju barn, och ska troligen blogga/filma live under förlossningen.
ehmmm..? bara jag som tycker detta är helt sinnessjukt? att sätta ett barn till världen ska ju vara en av de finaste ögonblicken i livet, det borde man vilja ha för sig själv & familjen?
tänk när detta barnet blir tonåring och så finns denna videon på när hon/han kommer till ute i hela världens media? då hade man ju inte känns sig så himmlar speciell?
"hej min mamma tyckte det var viktigare att synas i media vid min födsel än att koncentrear sig på sitt nyfödda barn?" jag tappade fanimej hakan när jag hörde detta!
och det finns alltid risker för hennes egen del med, tänk om barnet under förlossningen dör? då går det inte att ta tillbaka ett livesändt klipp som flera miljoner ju redan har sett. men jag tror inte att en person som väljer föda offentligt har alla hönorna hemma allstså.
 men det är ju min åsikt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0